Dit team is nog in ontwikkeling. Het zal gaan bestaan uit gemeenteleden met een ‘missionair bewustzijn’. Het team bedenkt hoe er contacten en ontmoetingen met mensen van buiten de kerk tot stand kunnen worden gebracht en werkt hierin samen met de missioniare werkgroep. Het team onderhoudt contacten met het aanloophuis ‘Oer de brêge’.
Of wil je nader kennismaken of zou je een gesprek met iemand willen hebben? Laat je e-mailadres hier achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Je kunt op verschillende manieren op de hoogte blijven: